קידום ביטויי זנב ארוך

קידום ביטויי זנב ארוך , אם בעבר ביטויי מפתח לחיפוש היו מילות גנריות ומצומצמות, 

כיום הגולשים מחפשים לעתים דברים ספציפיים ולאו דווקא מילות מפתח כוללניות,

 אלא ביטויים ארוכים יותר וספציפיים. 

לדוגמא אם נחפש בגוגל את המילה טכנאי מזגנים אזי התחרות תהיה גדולה מאוד לעומת חיפוש ספציפי וממוקד של טכנאי מזגנים בחיפה למשל.

הסיבות לשימוש בביטויי זנב ארוך

מדובר בחיפוש ממוקד יותר, מילות מפתח בעלי תחרות נמוכה יותר ממילים בודדות, 

כמובן כאשר אנו מעוניינים בקידום אתר באמצעות מילות מפתח בעלי זנב ארוך 

נצטרך להיות יצירתיים במציאת ביטויים אשר כן יענו על שאילתות החיפוש של הגולשים.

קל יותר לקדם מילות מפתח מהסוג הנ"ל, מילים שלא נעשה בהם שימוש רב בתוצאות החיפוש,

 או הרבה פחות מאשר מילות מפתח כלליות, ניתן לחשוב על מילות מפתח לפי אזור גיאוגרפי,

לדוגמא כאשר מדובר בעסק המעניק שירותים באזור מגוריו למשל, מעל 80% מהגולשים מבצעים חיפושים של יותר מ-4 מילות מפתח

 ניתן לקבל דוגמאות למילות מפתח בגוגל באמצעות ההשלמה האוטומטית כאשר אנו מבצעים חיפוש בגוגל ומתחילים להקליד מילות חיפוש,

 גוגל מנסים להשלים את החיפוש באופן אוטומטי לדוגמא אם נחפש בגוגל טכנאי מזגנים אנו נראה אופציות נוספות המוצעות על ידי גוגל למילת החיפוש שהוקלדה לדוגמא:

דוגמא לחיפוש בגוגל

יתרונות הקידום בשימוש בביטויי זנב ארוך

קידום יחסית מהיר לביטויים מהסוג הנ"ל, ניתן להגיע לתוצאות מהירות יותר גם בתחומים שהינם תחרותיים.

חשיבה יצירתית להשגת המטרה כיוון שהגולשים כיום מבצעים חיפושים ממוקדים יותר וספציפיים.

תחרות נמוכה יותר בביטויי זנב ארוך בד"כ, כמובן ישנו צורך בחקר מילות מפתח מקיף בהתאם לאופי האתר והמתחרים.

כאשר לאתר/העסק אותו אנו רוצים לקדם הינו מוגבל במשאבים בעיקר כספיים,

 יש לשקול באופן חיובי את השימוש בביטויים מהסוג הנ"ל, בנוסף ליצירת קהל ממוקד יותר עבור האתר אשר מבצעים חיפוש ספציפי יותר לדרישותיהם.

כלים למציאת ביטויי זנב ארוך

ישנם מספר כלים למציאת ביטויי מפתח או רעיונות שונים, נתחיל מכלי החינמי של גוגל כלי החיזוי כפי הצילום שצורף לעיל, כאשר אנו מבצעים חיפוש בגוגל הוא מנסה להשלים באופן אוטומטי את המילה או המילים, 

ניתן לקבל רעיונות שונים.

כלי תכנון מילות המפתח הנמצא בגוגל אדס(adwords), כלי חינמי המאפשר לקבל רעיונות למילים וביטויים ואת נפח החיפוש שלהם, יש לשים לב שאם אין קמפיין פעיל אנו נקבל רק הערכה וטווח של נפח החיפוש לביטוי.

Answerthepublic.com כלי נהדר אשר מאפשר רעיונות רבים לביטויי זנב ארוך.

גוגל טנרדס-google trends, ניתוח מגמות ושימוש במונחים לפי זמן ופופולריות של ביטויים, כשמו כן הוא טרנד.

ישנם עוד כלי רבים ומגוונים חלקם בחינם וחלקם בתשלום בתוספת נתונים נוספים מלבד מילות מפתח.

יש משהו לא מובן, מעוניינים בפרטים נוספים, אנו כאן בשבילכם לכל שאלה, תומר סייט צרו קשר.

מעוניינים באתר חדש? קידום אתר? אנחנו כאן בשבילכם, השאירו פרטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן