החשיבות של קישורים לאתר

החשיבות של קישורים לאתר , קישורים הם אחד מהפרמטרים החשובים בדירוג של גוגל, 

אומנם קיימים עוד פרמטרים רבים חשובים בדירוג האתר, אך עדיין קישורים הינם פקטור חשוב מאוד בדירוג האתר בגוגל.

יש לציין כי קיימים קישורים חיצוניים off page וקישורים פנימיים בתוך האתר on page, 

כאן ננסה להבין את מהות הקישורים החיצוניים, לקישורים פנימיים חשיבות רבה אך נשאיר זאת למאמר אחר בפני עצמו.

קישורים חיצוניים

קישורים חיצוניים הינם קישורים מחוץ לאתר שלך המפנים לאתר שלך, 

ישנם צורות שונות של קישורים, כמובן ככל שהקישורים החיצוניים המפנים לאתר שלך הינם מהתחום בו האתר עוסק מעלה את חשיבות הקישור והדירוג בגוגל, 

אלו גם קישורים שיותר קשה להשיג, בנוסף קישורים חיצוניים המגיעים לאתר ממקור שהוא עשיר בתוכן הוא חשוב יותר במונחים של איכות.

בניית קישורים איכותיים

החשיבות של קישורים לאתר, קישורים איכותיים, אחת הדרכים לבניית מערך קישורים איכותיים הינה להציע תוכן איכותי בעל  במקומות שונים עם קישור לאתר, 

ככל שנפרסם תוכן איכותי במקומות שונים עם קשר דומה לעיסוק האתר שלנו כך איכות הקישור תהיה טובה יותר.

קישורים מאתרים בעלי סמכות אשר הדירוג שלהם בגוגל גבוה מאוד, 

לדוגמא פרסומי מאמרים באתרים הגדולים כגון: וואלה, ynet  וכדומה.

מערך קישורים נוספים לאתר

ישנן דרכים נוספות להשגת קישורים לאתר, אמנם קצת פחות איכותיים אך עדיין בעלי חשיבות, 

שימוש באינדקסים שונים חינמיים הקיימים, קבלת קישורים משותפים עסקיים במידה וקיים אתר בצד השני.

שימוש בפורומים שונים בתחומי העיסוק להיות מומחה בתחומך,

 רישום לגוגל MY BUSINESS, יצירת בלוג איכותי על מנת למשוך תגובות.

קבלת קישורים מאתרי שונים של מאמרים אינו מזיק, אך כמובן שעל המאמר להיות קשור לנושא ולתת תמורה לקהל היעד,

 שימוש בתכנים מקוריים בלבד, קישורים מרשתות חברתיות, קישורי קרדיט ממאמרים,

 קישורים מיוטיוב במידה ויש, קישורים מבלוגים וכו', בקיצור לייצר מגוון קישורים שונים לאתר.

יש להימנע מהחלפת קישורים הדדית, כלומר אתה מקשר לאתר מסוים והוא מקשר חזרה אליך, 

אלא לעשות זאת על ידי צד שלישי.

תדירות יצירת קישורים חיצוניים לאתר

אחת השאלות שעולות הינה כמה קישורים צריך על מנת שדירוג האתר יעלה, 

אז התשובה אינה חד משמעית ישנם פרמטרים רבים נוספים שמשפיעים על דירוג האתר, 

כגון האם התחרות בתחום היא גדולה, ותק הדומיין, איכות וכמות התוכן באתר,

 מה עושים המתחרים בתחום הנישה שלך ועוד…

מה כן צריך לעשות זה לבנות מערך קישורים חודשי אשר גדל בצורה הגיונית בהתאם לאתר,

 "לא לירות את כל התחמושת בבת אחת", לבנות מערך קישורים שגדל בהתאם לגודל ותוכן האתר,

 עקביות במערך הקישורים מעין גרף עליה ככל שהאתר גדל גם מערך הקישורים יגדל.

קישורים חיצוניים שלא נרצה לאתר שלנו

האם יש דבר כזה קישורים חיצוניים שמפנים לאתר שלנו בהם אנו לא מעוניינים כלל? 

אז התשובה היא כן, ישנם קישורים שונים שכמובן שלא נרצה שייפנו לאתר שלנו דבר שאכן עלול לפגוע בנו,

 הרי המטרה היא לבנות מערך קישורים איכותי על מנת שהאתר יעלה בדירוג,

 ישנם קישורים שדווקא כן עלולים לפגוע בנו לדוגמא: קישורים מאתרי ספאם,

 קישורים מאתרים בתחום ההימורים, קישורים מאתרים בתחום הפורנו, קישורים מאתרים בשרתים חסומים, 

קישורים מאתרים המוכרים מוצרים מזויפים, קישורים מאתרים שנענשו על ידי גוגל ועוד,

 יש חשיבות גדולה מאוד להימנע מקישורים מהסוגים הללו.

יש משהו לא מובן, מעוניינים בפרטים נוספים, אנו כאן בשבילכם לכל שאלה, תומר סייט צרו קשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן