קידום ממומן בגוגל, ניתן לבצע קמפיין פרסומי הן לרשת החיפוש והן לרשת המדיה,
וזאת באמצעות מערכת הפרסום של גוגל – Google Ads.
רשת החיפוש:
מדובר במודעה המוצגת בדף תוצאות החיפוש, מודעה טקסטואלית המופיעה בפני הגולשים בהתאם לחיפוש שמבוצע על ידם,
לכן יש צורך בהתאמה של ביטויי המפתח להפעלת המודעה,
וזאת לפי חקר אופי עסק הלקוח והמתחרים.
רשת המדיה:
בעזרת רשת המדיה GDN ניתן להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים הגולשים באתרים השונים ברחבי הרשת,
מדובר במודעות ויזואליות אותם ניתן למקם באתרים ברחבי הרשת,
המודעות הללו מוצגות לגולשים בזמן חיפוש מוצרים או שירותים ספציפיים,
המודעות מאפשרות למצוא את קהל היעד הרלוונטי עבורכם.
ברשת המדיה ניתן לעשות שימוש בתמונות ויזואליות מעוצבות, תמונות ווידיאו.