קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל, ניתן לבצע קמפיין פרסומי הן לרשת החיפוש והן לרשת המדיה,
וזאת באמצעות מערכת הפרסום של גוגל – Google Ads.

רשת החיפוש:
מדובר במודעה המוצגת בדף תוצאות החיפוש, מודעה טקסטואלית המופיעה בפני הגולשים בהתאם לחיפוש שמבוצע על ידם,
לכן יש צורך בהתאמה של ביטויי המפתח להפעלת המודעה,
וזאת לפי חקר אופי עסק הלקוח והמתחרים.

רשת המדיה:
בעזרת רשת המדיה GDN ניתן להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים הגולשים באתרים השונים ברחבי הרשת,
מדובר במודעות ויזואליות אותם ניתן למקם באתרים ברחבי הרשת,
המודעות הללו מוצגות לגולשים בזמן חיפוש מוצרים או שירותים ספציפיים,
המודעות מאפשרות למצוא את קהל היעד הרלוונטי עבורכם.
ברשת המדיה ניתן לעשות שימוש בתמונות ויזואליות מעוצבות, תמונות ווידיאו.

קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן בשונה מקידום אתרים אורגני,
בקידום אתרים ממומן בגוגל ניתן להופיע בראש עמוד תוצאות החיפוש של גוגל באופן מהיר.
קידום ממומן בגוגל דומה למכירה פומבית לפי תחרותיות ענף מומחיות העסק,
תחרותיות בביטוי המפתח,בעוד קידום אתרים אורגני הינו הליך ארוך טווח.

בקידום ממומן בגוגל ניתן להופיע בראש עמוד תוצאות החיפוש באופן מהיר.
חשוב לדעת כי קידום ממומן בגוגל אינו בא להחליף קידום אתרים אורגני,
יש לבצע קידום ממומן בגוגל ביחד עם קידום אורגני,
בעיקר כאשר מדובר באתר או שירות חדש אשר אנו מעוניינים לקדם,
וזאת באמצעות ביטויי המפתח.מודעות הפרסום של גוגל מופיעות בראש העמוד מעל תוצאות החיפוש האורגני וגם בתחתית העמוד.

הפרסום בגוגל

מערכת google ads מאפשרת יצירת מודעות הן לרשת החיפוש והן לרשת המדיה,
ובאמצעות כך למשוך יותר לקוחות פוטנציאליים לאתר,
רישום לאתר, רכישה וזאת בהתאם להגדרת יעדים על ידי הלקוח.
אנו בתומר סייט נבנה עבורך את הקמפיין הפרסומי המתאים עבור העסק שלך.

איך נקבע המחיר בקידום ממומן

CPC-cost per click – מדובר בתשלום עבור כל הקלקה על המודעה המפורסמת,
כל גולש המקליק על המודעה גורם להפעלתה ולתשלום שהוגדר עבור הפעלת המודעה.
המחיר נקבע בהתאם לתחרותיות בענף בו העסק מעוניין לפרסם,
תכונה פרסומית זו מתאימה בעיקר עבור רשת החיפוש,

המודעות הממומנות מופיעות מעל התוצאות האורגניות בדף החיפוש,
ובאמצעות כך ישנה חשיפה מקסימלית.
CPM-cost per milestone-  מודעה המתאימה בעיקרה עבור רשת המדיה GDN לחשיפה ומיתוג של העסק,
התשלום הינו עבור 1000 הופעות של המודעה ברחבי האתרים ברשת גוגל.

מדוע לפרסם בגוגל

  • חשיפה והופעה בראש עמוד תוצאות החיפוש בגוגל באופן מיידי.
  • ניהול תקציב חודשי לפרסום להשגת תוצאות מקסימליות וזאת באמצעות ניהול תקציבי נכון ומתאים.
  • הגדרה ומיקוד של קהל היעד לחשיפת המודעות.
  • הגדרת ביטויי ומילות מפתח להפעלת המודעות.
  • לפרסום בגוגל יתרון ביכולת למדוד את ביצועי המודעה.
  • שליטה בתקציב הפרסומי.
  • מעקב אחר המרות המודעה לפי הגדרת הלקוח לדוגמא: התקשרות לטלפון, השארת פרטים באתר(לידים), רישום לניוזלטר, זאת ניתן לעשות באמצעות קוד באתר.
  • עסקים חדשים בד"כ יחפשו תוצאות מהירות להשקעתם לכן באמצעות הפרסום בגוגל ניתן לקבל חשיפה באופן מהיר, יצירת קהלים חדשים, לקוחות חדשים, זאת ניתן לעשות באמצעות הפרסום בגוגל.
  • בהתאם לתוצאות הקמפיין הפרסומי ניתן לבצע שינויים והתאמות לצורך הקטנת עלויות, הגברת החשיפות, הקלקות ועוד…
  • באמצעות הפרסום בגוגל ניתן לקבוע בדיוק אלו מילות מפתח יפעילו את המודעה שלכם, לקבוע כיצד תראה המודעה ואף מתי תופיע, מיקוד עבור קהל היעד.
  • החזר ההשקעה בפרסום נכון ויעיל.

Remarketing- הכוונה שיווק ללקוחות שכבר ביקרו באתר, או באחד מעמודי האתר,
התעניינו במוצר או שירות של העסק בעבר ואף רכשו,
אנו מעוניינים שלקוחות אלו יחזרו בחזרה לביצוע המרה לפי הגדרת הלקוח להמרה,
בין אם רכישה באתר, רישום וכו'.
ניתן לבצע רימרקטינג באמצעות קוד מעקב ולהתאים עבור לקוחות אלה מודעות רלוונטיות.

מה חשוב לעשות לפני שמפרסמים בגוגל

  • יש להגדיר את מטרות הקמפיין, מה ייחשב להצלחה עבור העסק: האם מכירות?, לידים- שירותים המוצעים באתר, השארת פרטי הלקוח וכו'.
  • קביעת תקציב בהתאם לתחרותיות הענף של העסק.
  • בחירת מילות מפתח מתאימות למסע הקמפיין.

צור עמנו קשר